dCIDE proposa destinar més recursos i millorar els serveis als barris de Reus per integrar-los més en la ciutat


● El candidat de dCIDE a l’alcaldia de Reus, Juan Carlos Sánchez, assegura que els barris “mereixen més atenció per part de l’Ajuntament i necessiten actuacions urgents de manteniment i neteja per millorar la qualitat de vida dels seus veïns”

Reus, dimecres 15 de maig de 2019. El candidat a l’alcaldia de Reus per dCIDE, Juan Carlos Sánchez, ha manifestat que “és necessari que l’Ajuntament destini més recursos als barris de Reus i millori els seus serveis per aconseguir que s’integrin més en el teixit de la ciutat”. Després d’una visita a Sant Josep Obrer i Mas Pellicer, Sánchez ha assegurat avui que “històricament els barris de Reus han estat oblidats pels diferents governs locals, mentre que les actuacions i inversions s’han centrat en el nucli antic i zones residencials”.

A dCIDE creiem que els barris formen part de l’essència i de l’ADN de Reus, i per això han de ser escoltats per l’Ajuntament, ja que mereixen la mateixa atenció i els mateixos serveis que altres zones de Reus”, ha argumentat el candidat.

Per això, Sánchez ha garantit que dCIDE “serà la veu dels barris a l’Ajuntament i defensarà mesures perquè puguin créixer i integrar-se més en la ciutat, lluny de permetre que es creïn barris-gueto”. En aquest sentit, el candidat de dCIDE ha explicat que la formació proposa, entre d’altres mesures, actuacions destinades a millorar la qualitat de vida dels seus veïns com ara “incorporar al nou contracte per a la recollida de residus urbans un increment de la freqüència de la neteja, intensificar el manteniment del mobiliari urbà i les zones verdes, i una major presència policial a peu, per evitar conductes incíviques i actes vandàlics i per sancionar els que els cometin”.

El candidat ha afegit que dCIDE també contempla al seu programa electoral “la creació de la figura del regidor de barri, per aconseguir un major contacte (i més continuat) amb les entitats veïnals de la ciutat, ja que són aquestes les que millor coneixen la realitat dels barris i les seves necessitats; i la creació de delegacions de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) als centres cívics dels barris, per ajudar a realitzar tràmits telemàtics a les persones que no puguin desplaçar-se fins a l’Ajuntament o que no tinguin accés o coneixement de les noves tecnologies”.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *